Jul 27, 2007

S-AU ALINIAT PLANETELE

dap.
nu cred in horoscopuri, horoscoape. dar am auzit zilele trecute ca pt capricorni va uma o perioada dificila. si cred ca s-au aliniat plantele, pt ca intr-adevar, am ajuns sa ii disper pe toti. daca ai ghinionul sa treci pe linga mine fara sa ma bagi in seama, fac urit.
daca ai ghinionul sa treci pe linga mine si sa ma bagi in seama, poti sa fii convins ca nu o sa imi convina ceea ce spui si ma voi enerva cu siguranta.
sunt cu fundul in sus.
canuta om sucit.
imi schimb starea de la o secunda la alta. devine ingrjorator.
ma iau de toata lumea. nimeni nu face cum, cind si ce trebuie.
toti au numai idei proaste.
toti stau, numai eu muncesc.
nimeni nu ma asculta, nimeni nu ma intelege.
am mereu senzatia ca vorbesc limbi straine, si oricum si pe alea le vorbesc la pereti.
vorba andreei, parca nici parul nu mai sta cum trebuie.
sunt incruntata fara sa stiu de ce.
pic de somn la orice ora a zilei.
nici cateii mei nu mai colaboreaza cu mine. se uita ciudat la mine si se duc la ale lor.
pisica ma ignora demult.
aseara parca nici vecina nu m-a mai salutat.
masina azi nu a mai vrut sa plece de pe loc, cred ca se saturase si ea de pe mine.
pana si cu bietul om care vine sa imi monteze aerul conditionat am avut un schimb de replici nu tocmai dragastos.
tare mi-e ca si cu politistiul de la baneasa o sa vorbesc astazi in contradictoriu.
ma uit la telefon, sunt uimita ca nu mai suna ca inainte. cred ca m-au simtit prietenii.
ai ceva de zic? evident ca voi riposta. nu conteaza ce zici. ideea este ca oricum nu voi fi de acord cu tine.
e de la vreme, e de la planete, de la finalul de saptamana...habar nu am. dar tare as vrea sa se termine odata.

4 comments:

Dima Marizio said...

se termina sambata... de la 6 seara... amicii stiu de ce!

Andreea said...

Tot nu ti-a trecut?

victor said...

Nimic nou sub soarele tau? Sau ai luat si tu o pauza la bloguit ?:)

Andreea said...

Dana, de ce nu mai scrii? Nu lasa munca sa iti ia tot aerul.
Mi-e dor de stilul tau, de umorul tau. Pune mana si scrie, ca au inceput sa ma intrebe prieteni de-ai mei ce-ai patit. Sunt purtatorul de cuvant al mai multora, sa stii.