Jul 10, 2007

OBSESIA PANTOFILOR

in weekend am avut o criza existentiala: nu mai aveam loc sa imi pun pantofii! sunt femeie, deci innebunita dupa pantofi.

stii cum e...cind ai din aia cu toc, iti trebuie si fara toc, ca deh, nu la toate hainele se potrivesc tocurile. si ai nevoie de pantofi in mai multe nuante de bej, ca si hainele le ai de la maro la crem trecand prin bej si ocru. si iti trebuie pantofi eleganti pentru birou, care insa nu pot fi purtati si la receptii, iar cind te duci la nunta e clar ca iti trebuie unii care sa se potriveasca la rochie, care oricum nu e cea de la nunta trecuta, ca doar ai mai fost vazuta cu ea etc.

e o chestie tipic feminina, e scris in stele, n-ai ce face, pentru asta nu exista pastile.

ma trezesc de dimineata si ma enervez pt ca in drum spre bucatarie trec prin hol si ma impiedic de pantofi. cum stau la bloc, nu am loc pt un dressing, deci toti pantofii stau pe hol, in cutii, aranjati in forma de piramida. eu am un cult al pantofilor, ca sa intelegeti. imi zic: gata, pana aici! trebuie sa luam dulap special, numai pt pantofi.

si cum, potrivit legii lui murphy, parintii, toti prietenii, cit si putinii dintre vecini cu care mai schimb o vorba, erau plecati creanga, ma duc frumos singurica la ikea. e aproape, are ce-mi trebuie, nu costa mult.

imi aleg ce imi place din showroom, urmez instructiunile de pe eticheta, ma duc in depozit si iau coletele cu ce imi trebuie, achit la casa si ma vad in fata unei dileme: cu ce le duc pana acasa? si sa zicem ca totusi ar intra in masina mea, cum le duc eu pana in apartament? cred ca aveam o fata tare nedumerita, ca vine un tip din staff sa ma intrebe daca imi poate fi de folos. ca sa vezi, ikea are servicii de transport pana in fata usii!!! si servicii de montaj. super!

le las in custodie, urmeaza sa-mi fie livrate a doua zi, in intervalul de ora 11-13. cam aiurea, ca asta inseamna 2 ore moarte, dar ma rog. din pacate montajul mi-l pot face de abia peste 5 zile. plec asa cum am venit, cu miinile in buzunar, dar cu mobila cumparata.

a doua zi la 11 eram pe fereastra. nu o sa ma credeti, dar la 11.05 aveam deja toate coletele in mijlocul casei. promptitudine fantastica!

incep sa imi imaginez cum vor dormi pantofii mei in mobila speciala pentru ei. fac orice pt pantofii mei. si cum rabdarea nu este unul din atuurile mele, desfac coletele. au instructiuni de montare. au pana si cuiele, suruburile, tevile, rotitele de rigoare. si incet incet, vreau sa va spun ca am reusit sa imi montez singura mobila. sa ma vezi ce ma descurcam cu surubelnita, si ce cuie am batut. trust me, trebuie sa fii redus rau de tot sa nu fii in stare sa faci asta cu mobila de la ikea. sunt fan-ul nr. 1 al lor, pt cit de ingeniosi si de practici pot fi.

ghici cine a dormit bine azi-noapte? pantofii mei albi, linga cei maro, care erau intre cei bej si cei rosii. vad ca dimineata nu am gasit dulapul dezmembrat, sper ca l-am asamblat cum trebuie si ca o sa stea sa cum l-am pus.

No comments: