Sep 23, 2007

VILE DIN ROMANIA


undeva pe linga turda, am vazut ceva ce nu mi-am inchipuit ca avem in romania. sincer, ma mir ca nici un producator de videoclip de manea nu s-a gindit sa isi mute platoul de filmare intr-o astfel de locatie.

mi-am testat calitatile de scriitor si totusi nu am reusit sa postez citeva cuvinte prin care sa descriu aceasta... chestie. denumirea oficiala: vila iti. jur ca asa scria pe ea. cer ajutor pt a o defini si caracteriza. astept provincia. oricum, la citiva kilometrii, era o alta. si mai mare si mai frumoasa si mai de bun gust. o minune arhitectonica ce imbina gratios elemente medievale cu cele romano bizantine, cu fine urme ale stilului baroc, aducand a pagoda, o perfecta imbinare a traditionalului cu modernul, un stil de o regularitate stricta si o structurare clara.

ma intreb si eu, ca oricum altceva nu pot sa fac: cum dracu a luat asta certificatul de urbanism si autorizatia de construire? oricum, recunosc ca desi mergeam cu viteza considerabila, constructiile ne-au furat ochii si am oprit pt o poza. noi si inca 263 de oameni care or fi trecut pe acolo in ziua aia.

1 comment:

Anonymous said...

hello