Sep 23, 2007

CLUJ

clujul - noaptea, vazut de pe dealul feleacului - incredibil. iti vine cu greu sa crezi ca esti in romania. arata asa cum mi-am imaginat ca arata "cetatea filmului american" vazuta din locatia faimosului insemn de pe dealurile hollywoodiene.
la primele ore, aglomeratie ca in bucuresti. de necrezut. daca vrei sa parchezi linga tribunal, inseamna ca ori ai bicicleta ori esti nebun. a doua varianta ni s-a aplicat pana cind ne-am dat invinse. in rest, ca la arabi: poti opri in mijlocul strazii sa intrebi ceva, sa iei pe cineva, ca nu te claxoneaza nimeni. respect.

nu ne-a ajutat vremea foarte mult, cam frig pt cit eram noi de imbracate. biserica din centru, deosebita. din pacate insa pe una din strazile principale se lucra de zor la scos de tevi, bagat de conducte, noroi peste tot. iar, la fel ca in bucuresti.
am incercat sa salvam un liliac cazut pe trotuar. prima data cind ma vad face to face cu o asemenea aratare. nu am putut decit sa il ajutam sa isi gaseasca sfarsitul pe creanga unui brad si nu rontzait de vreun caine.

de notat faptul ca la ei, contoarele din pacari chiar functioneaza. m-a amuzat ca ne-am golit buzunarele de monezi. mergea si cu cele de 5 bani. bagi 5 bani, cumperi 10 minute de parcare. daca tin eu bine minte.

am cautat faimoasele banci ale lui funar, nu le-am gasit.

No comments: