Oct 8, 2007

PATINOARUL FLOREASCA

vorbeam azi cu un coleg la birou de patinoar. mai exact de patinoarul Floreasca. pentru cei care nu au fost niciodata pe acest patinoar, probabil ca locatia nu le suna nicicum. mie imi suna a copilarie, imi miroase a iarna si simt un gust de ciocolata fierbinte.

am debutat pe Floreasca acum 20 si ceva de ani. si iarna de iarna m-am prezentat la post in fiecare sambata si duminica. am crescut in locul ala. cei mai vechi prieteni ii am de pe patinoar. nu era placere mai mare decit sa ne alergam pe gheata. am trait si anii in care muzica nu exista, intrucit deranjam nobilimea din zona, pe vremea ceausista. am prins si perioada in care aveam muzica, insa datorita faptului ca exista o singura boxa, si aia proasta rau, se auzea muzica numai cind ajungeai in dreptul ei. imi vine in minte si anul in care aveam in mijlocul patinoarului o scena de concerte si patinai in jurul unei blonde slabe batz si fara voce care se desfasura artistic la -20 grade. imi aduc aminte si de faptul ca, in fiecare an, minibaruletzul de unde iti luai ceai si ciocolata calda, se muta. serios, in fiecare an, il gaseai in alta parte. ciocolata calda avea un gust ingrozitor, de pamant amestecat cu zahar. dar tare bine iti cadea ceva cald cind nu iti mai simteai nasul. servetelele erau la mare cautare.

aaa..am facut si carnaval pe gheata. 2 ani la rand. o nebunie. am pe undeva o poza, daca o gasesc sigur o postez. era ceva de vis. alt gen de distractie.

in timpul anului ma duc cu rolele in Herastrau. imi face o placere nebuna sa ii vad pe fostii colegi de patinoar cum se dau acum pe role. am crescut acum cu totii. ii vad pe patine, dar impingand un carucior. sau tragand dupa ei o mogaldeatza de 2-3 ani.

mi-e dor de Floreasca. acum s-a inchis. un investitor urmeaza sa construiasca acolo un bloc de birouri. pacat. mare pacat. nimic nu se compara cu atmosfera de patinoar. dar patinoar adevarat.

9 comments:

Dima Marizio said...

frumos. de suflet. imi place.

Vlad said...

Adio patinoar! Poti vedea aici ce se intampla acolo: http://vlutic.blogspot.com/

Unknown said...

imi pare bine ca pot sa va anunt ca pe data de 1 noembreie sa va redeschide patinoarul floreasca

Deea said...

Pe bune Vlad ??? asta se intapla acolo ??? ia mai uite-te putin...si mai lasa-ne cu blogul tau plin de "gogosi" si barfe....asa sunt oamenii lipsiti de creier decat sa citesca o carte sau sa se uite la un film lanseaza o barfa pentru ca esta mai usor si mai la nivelul IQ-ului lor scazut!!!
P.S: chiar crezi ca intereseaza pe cineva care este privelistea de la fereastra ta...sunt impresionata de cata importanta iti acorzi....degeaba :)))

Deea said...

Draga Dana, cu multi ani in urma si eu imi petreceam ore bune cu prietenii pe gheata patinoarului Floreasca de care imi amintesc si acum cu drag. Am vazut ca se lucreaza "putenic" acolo si este aproape gata...abia astept sa il deschida :)...ne vedem pe acolo!!! Numai bine!

Unknown said...

poti sa fii fericita acum, am citit pe net ca tocmai s-a redeschis patinuarul ( http://www.realitatea.net/patinoarul-floreasca-s-a-redeschis-duminica-seara_653712.html )

Be happy!!

Cip.

Anonymous said...

Din 01.11.2009. s-a redeschis PATINOARUL FLOREASCA. Gheata e super, patine de inchiriat noi Roxa, bar exterior, vin fiert, ceai fierbinte, ciocolata calda si la interior un Pub sportiv, de unde ii poti privi pe cei de pe gheata si meciurile preferate. Mancarea e super OK si pizza e de nota 10.

Vlad said...

@ Deea: 1. Inainte de a lansa acuzatii si de a face aprecieri asupra persoanelor pe care nu le cunosti uita-te in oglinda. Cand eram copil era o vorba: Cine zice ala e!"
2. Postul cu ce se intampla cu patinuarul a fost cris in luna iunie (http://vlutic.blogspot.com/2009/06/patinoarul-floreasca.html) iar in august am anuntat ca acolo s-a deschis un club de fite (http://vlutic.blogspot.com/2009/08/patinoarul-floreasca.html). E adevarat ca acum s-a redeschis patinoarul dar suprafata ghetii este la jumatate fata de acum cativa ani.
P.S.: Daca te-ai fi uitat cu atentie ai fi vazut ca postul cu privelistea de la fereastra mea era cu dedicatie.

Andreea said...

Dragilor,

intamplator am intrat pe blogul Danei.
cautam un istoric cu legende al patinoarului, eu fiind PR-ul patinoarului.

S-a redeschis si totul este convenabil. am incercat sa pastram un pret de intrare accesibil, gandindu-ne ca si noi am fost copii si ne doream sa patinam cat mai mult si cat mai ieftin.

Suprafata este intr-adevar micsorata din motive obiective.

si Dana, acum poti patina pe ritmul muzicii cu sonorizare buna. Avem chiar si un bar pentru bauturi calde: ceai, ciocolata si vin fiert.