Oct 8, 2007

COLEGI NOI

de fiecare data cind la noi in firma vine un coleg nou, recruiter-ul, care se ocupa si de induction, il plimba prin toate departamentele pentru a-l prezenta si pentru a-i face cunostinta cu cei care ii vor fi colegi. ma amuza teribil cind vine un val de colegi noi. asta o face pe dragutza de la resurse umane sa para o "mother-duck" cu bobocii dupa ea... "si aici o gasim pe colega de la achizitii....", "si in acest birou il avem pe colegul de la vanzari...".
te uiti la ochii celor noi, au o pupila aproape dilatata de cite fetze noi au vazut intr-o jumatate de ora. sunt convinsa ca au si creierul pus pe bigudiuri de la cite nume de persoane s-au straduit sa retina. mai mult ca sigur ca le rasuna in cap numai "bine ai venit la noi...", " ne bucuram sa te avem in firma...", " multa bafta...". sunt la fel de convinsa ca, imediat ce s-a terminat toata plimbarea prin sat, ne intrebam, si noi si ei: "auzi, cum il cheama pe ala?".
imi aduc aminte ca asa eram si eu la inceput. am avut si eu ratza mea. a plecat insa inaintea mea. acum face "mac" in alta firma.

2 comments: